ÚVOD

ŠKOLENÍ

PORADENSTVÍ

SPRÁVA DAT

ŘEŠENÍ NA MÍRU

KONTAKT

Poradenství

- Nejefektivnější způsob, jak vyřešit patovou situaci s MS Office a porozumět problému

- Ušetříte svůj čas, strávený amatérským bádáním a také peníze vynaložené na komplexní školení.

- Cena 500 Kč za hodinu práce konzultanta

- Ze strany Consult - IT dlouhodobá spolupráce ( budeme Váš stalý společník co zná Vaše potřeby )

Řešíte zapeklitý problém při zpracování tabulek v Excelu, převzali jste po kolegovi databázi vytvořenou v programu MS Access a bojíte se udělat vlastní zásah, aby nedošlo ke ztrátě cenných dat nebo nastal čas, kdy je potřeba upravit prezentaci v PowerPointu a ono se to chová tak nějak podivně? Není nic snazšího, než nás kontaktovat a mi Vám podáme pomocnou ruku. Společně najdeme recept, jakou cestou se ubírat dál! Ušetříte tak svůj čas a předejte zbytečným komplikacím. V mnoha oblastech MS Office Vám ukážeme postupy, jak docílit uspokojivých výsledků. Výhodou našeho poradenství je, že se nemusíte zabývat celou širokou problematikou programů Office, ale vždy zacílíme na konkrétní problém přímo s praktickou ukázkou na Vašich datech a souborech, tak aby, jste sami problému porozuměli a byli samostatně schopni řešit obdobné situace.

Kdy zvolit služeb, našeho poradenství?

Ne nadarmo se říká rada nad zlato! To platí snad v každém oboru, kdy by se mohla stát zbytečná ztráta! Pokud si nejste jisti svým počínáním, nemůžete se odrazit dál od překážky a nablízku není kolega, který by Vám poradil, tak v tuto chvíli je čas obrátit se na nás. Zabýváme se problematikou MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access) a pokud existuje řešení, tak Vám ho ukážeme. Níže najdete výpis oblastí, se kterými se potýkáme nejčastěji:

  • WORD:
    Úprava šablon a formulářů, nastavení hromadné korespondence, definice stylů a jejich aplikace, grafické zpracování dokumentů, Revize změn, Sdílení informací.

  • EXCEL:
    Zpracování databází, filtry, slučování dat z více tabulek, analýza dat pomocí kontingenčních tabulek, číselné a grafické reporty, nastavení sdílení informací, úprava šablon a automatizovaných sešitů, makra, zámky a nastavení oprávnění.

  • POWER POINT: Úprava šablon, změna předloh prezentací, návrhy pro grafické zpracování, Nastavení animací a automatického časování, propojení s ostatními programy MS Office.

  • ACCESS:
    Návrh struktury tabulek a relací, definice reportů, slučování dat, kontingenční tabulky, návrh uživatelského prostředí – formulářů, tvorba maker, nastavení oprávnění a zabezpečení, sdílení databáze.

  • OUTLOOK:
    Nastavení účtů, připojení ke vzdáleným serverům, Nastavení kalendářů, delegování úkolů, nastavení složek a spamových filtrů.

Jedná se orientační přehled, ve kterém se můžete najít. Pokud jste se však v těchto kategoriích nezačlenili, tak nás kontaktujte na:
michal.pasta@.consultit.cz – máme fígle i pro jiné oblasti :o) !

Jak poradenství probíhá?

Je to jednoduché vy nám sdělíte, co Vás trápí, a my vyšleme konzultanta, co za vámi přijede problém řešit. Řešení probíhá vždycky, tak že jakmile se konzultant zorientuje v situaci, tak s vámi podrobně probere celý postup, tak aby, jste sami celé otázce porozuměli. Zásadní výhoda pro Vás je taková, že až se podobný problém bude opakovat, tak už sami budete znát řešení. Zároveň však nemusíte absolvovat obsáhlé školení, které Vás ani na správnou cestu nemusí navést.

Ceny:

Jako u všech našich služeb, platíte pouze čas konzultanta – 500 Kč / hodina práce. Minimální zakázka je 2 hod. za výjezd. Doprava po Praze je zdarma.

Kontakt:

Michal Pašta

Odborný lektor, konzultant a vedoucí projektu

Tel: 608 508 604, e-mail: michal.pasta@consultit.cz

www.consultit.cz | Tel: +420 608 508 604 | e-mail: michal.pasta@consultit.cz | C 2010